Kampania polska 1939: Polityka - Społeczeństwo - Kultura, T. 1 Strategia

Praca zbiorowa na temat strategii politycznej i wojskowej Polski, Niemiec, Związku Sowieckiego, Francji, Wielkiej Brytanii i innych państw zaangażowanych w jeden z największych dramatów w historii naszego kraju oraz dziejów II wojny światowej.


W publikacji znajduje się 31 artykułów autorów polskich i zagranicznych. Praca daje panoramiczny obraz przebiegu wydarzeń, m.in. uwarunkowań i skutków decyzji podejmowanych w toku kryzysu dyplomatycznego, rozpoczętego jesienią 1938 r., zakończonego rok później samotną walką Rzeczypospolitej z napaścią niemiecką i sowiecką.

 

Nakład wyczerpany.


ISBN: 978-83-7543-282-4
Wydawca: Wydawnictwo Neriton, Muzeum Historii Polski w Warszawie
Tytuł dotowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Rok wydania: 2013
Liczba stron: 564
Oprawa: miękka
Format: B5
Redakcja i korekta tekstów polskich: Jolanta Rudzińska
Redakcja i korekta tekstów angielskich: Grażyna Waluga
Opracowanie graficzne i projekt okładki: Dariusz Górski

Kampania polska 1939: Polityka - Społeczeństwo - Kultura. T.1 Strategia / Campaign 1939. Politics - Society - Culture, vol. 2: Strategy
Praca zbiorowa pod redakcją Marka Piotra Deszczyńskiego i Tymoteusza Pawłowskiego

Spis treści w załączniku