Specjalista ds. sprzedaży i obsługi publiczności (K/M) Nr ref. MHP/2025/01/DOP
Osoba na tym stanowisku dołączy do Działu Obsługi Publiczności. Do jej zadań będzie należało opracowywanie i aktualizacja dokumentów i procesów związanych z telefoniczną i mailową obsługą publiczności, przyjmowanie rezerwacji i udzielanie informacji o Muzeum. Stanowisko to wymaga wiedzy i doświadczenia z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 01-538 Warszawa;
2) Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: [email protected] lub telefonicznie 534 432 884.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i obsługi publiczności i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
5) Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
7) Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
9) Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
10) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
11) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- Telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji o ofercie programowej Muzeum.
- Stworzenie standardów mailowej i telefonicznej obsługi publiczności.
- Tworzenie ofert dla grup zorganizowanych.
- Obsługa rezerwacji zajęć edukacyjnych, oprowadzania z przewodnikiem oraz innych wydarzeń w systemie rezerwacji i sprzedaży iKSORIS.
- Nawiązywanie współpracy z biurami podróży, organizatorami wycieczek oraz organizacjami turystycznymi.
- Dokonywanie zwrotów i przyjmowanie reklamacji.
- Przyjmowanie potwierdzeń uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum.
- Tworzenie raportów dot. frekwencji i przychodów ze sprzedaży oferty programowej.
- Wsparcie obsługi publiczności podczas wydarzeń muzealnych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie;
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w instytucjach kultury;
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
- wysoka kultura osobista;
- znajomość systemu rezerwacji i sprzedaży iKSORIS;
- mile widziane doświadczenie w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- praca w równoważnym systemie czasu pracy zgodnie z grafikiem;
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych;
- możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Gwardii 1, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 01-538 Warszawa;
2) Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: [email protected] lub telefonicznie 534 432 884.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i obsługi publiczności i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
5) Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
7) Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
9) Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
10) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
11) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.