Specjalista ds. promocji (K/M) Nr ref.: MHP/11/2024/DK
Poszukujemy osoby, która odpowiadać będzie za współrealizowanie i kreowanie zadań z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o strategię Muzeum Historii Polski.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do 25.12.2024r., w tytule podając numer referencyjny Nr ref.: MHP/11/2024/DK
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń,
- obsługa i redakcja strony internetowej,
- zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami,
- przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem,
- tworzenie tekstów, grafik, filmów, relacji oraz obróbka zdjęć z przeznaczeniem do publikacji w mediach społecznościowych,
- planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach,
- interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych,
- pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach,
- generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku,
- prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR),
- wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych,
- umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści,
- kompetencje administratora stron internetowych www,
- znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji,
- znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager,
- umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom średniozaawansowany,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2),
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie,
- otwartość na nowe wyzwania,
- wysoka kultura osobista;
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin,
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
- dostęp do świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z opieki medycznej,
- praca w zaangażowanym, przyjaznym zespole.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Gwardii 1, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do 25.12.2024r., w tytule podając numer referencyjny Nr ref.: MHP/11/2024/DK
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 01-538 Warszawa,
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: [email protected] lub telefonicznie 534 432 884,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. promocji (K/M) i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego,
- Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany,
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone,
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.