FAQ

  1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
    Nie, zamówienie towaru realizowane jest bez konieczności rejestrowania się w sklepie, ale po wypełnieniu odpowiedniego formularza.
  2. Czy cena przy produkcie zawiera również koszty dostawy?
    Nie. Do ceny przy produkcie zostanie doliczona odpowiednia kwota w zależności od wybranej formy płatności oraz dostawy.
  3. Czy wszystkie produkty podane w cenniku są dostępne „od ręki”?
    Informacja o dostępności produktu znajduje się obok zdjęcia głównego w karcie produktu.
  4. W jakim czasie otrzymam zamówione przez siebie towary?
    Zamówienia wysyłane są zależnie od ich dostępności, która jest widoczna na stronie internetowej. W wypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany. Przewidywany czas dostawy kurierem to z reguły 1 dzień roboczy, pocztą polską, przesyłką priorytetową: 1 - 3 dni; pocztą polską, przesyłką ekonomiczną: 3 - 6 dni roboczych. Czas oczekiwania na paczkę jest sumą czasu realizacji zamówienia i czasu dostawy.
  5. Dlaczego realizacja mojego zamówienia się opóźnia?
    Przyczyną opóźnień w realizacji zamówień jest zwykle brak otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia lub potwierdzenia przelewu. Kompletowanie zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania potwierdzenia. Tak więc w wypadku wątpliwości co do wysłania potwierdzenia, sugerujemy kontakt telefoniczny bądź też mailowy ze Sklepem. W wypadku znaczącej zwłoki w otrzymaniu od Klienta potwierdzenia złożonego zamówienia, zamówienie może zostać anulowane.
    Informacje o dostępności poszczególnych produktów są aktualizowane na bieżąco. Jednakże, w wypadku nieprzewidzianych sytuacji, jak na przykład opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów Muzeum może nie być w stanie skompletować na czas danego zamówienia. Klient zostanie poinformowany o zaistniałym fakcie oraz zostanie wysłane zapytanie o chęć dalszego oczekiwania na zamówienie. Klient zostanie poinformowany także w przypadku nieoczekiwanego braku towaru u dostawcy oraz poproszony o wybór rezygnacji z zamówienia bądź też zmiany zamówienia.
    Z przyczyn losowych opóźnienie może wynikać również z winy kuriera lub Poczty Polskiej dlatego sugerujemy kontakt mailowy lub telefoniczny ze Sklepem celem wyjaśnienia sytuacji.
  6. Czy realizujecie wysyłki za granicę?
    Tak, jednak w tym celu niezbędna jest wcześniejsza konsultacja (e-mailowa) ze Sklepem.
  7. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane na dwa różne adresy?
    Nie, adresat przesyłki może być tylko jeden. Jeżeli wysłane towary mają być dostarczone do dwóch różnych miejsc, należy złożyć dwa oddzielne zamówienia.
  8. Czy po złożeniu więcej niż jednego zamówienia możliwa jest ich dostawa jedną przesyłką?
    Jest to uzależnione od tego jak bardzo rozłożone w czasie są kolejne zamówienia. W takiej sytuacji należy skontaktować się telefonicznie ze Sklepem. Należy podać numery zamówień, które mają zostać wysłane jako jedna. Połączenie zamówień lub brak możliwości połączenia zostanie potwierdzony e-mailem.
  9. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
    Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
  10. Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że towar nie jest dostępny?
    Oferta towarów powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Lista dostępnych towarów jest stale uaktualniana. Jednakże, jest możliwe, że towar (rozmiar lub kolor), który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora.
  11. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej możliwe jest podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?
    Niestety nie, nie mam możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej.
  12. Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?
    Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej. Przesyłkę można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej kuriera.
  13. Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu?
    Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na naszej stronie internetowej. Nie przesyłamy klientom katalogów.
  14. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
    Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą przesyła mailowo lub listem na adres Klienta. W przypadku życzenia otrzymania faktury VAT, prosimy o wpisanie odpowiednich danych w formularzu zamówienia.
  15. Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?
    Tak, istnieje taka możliwość. W wypadku wyboru opcji odbioru osobistego, prosimy wpisać w „Dodatkowych uwagach w „Formularzu zamówienia” – „odbiór osobisty”. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru.
  16. W jaki sposób mogę zwrócić uszkodzony towar?
    Uszkodzony towar wraz z formularzem należy odesłać na adres sklepu. W momencie otrzymania przesyłki, wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy. W wypadku braku takiej możliwości  (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Klientowi zostaną zaoferowane do wyboru inne, dostępne produkty lub też na konto zostanie zwrócona równowartość złożonego zamówienia.
  17. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji przez Pocztę Polską i jakie są zasady przy składaniu reklamacji?
    Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, Sklep składa reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji sytuacjach, Poczta Polska wydłuża ten termin. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.
  18. Czy można zapakować ozdobnie zakupione produkty i wysłać jako prezent?
    Niestety nie ma takiej możliwości.
  19. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Sklep drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
  20. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
    Nie ma możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres e-mailowy Sklepu informację o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.